<3 Min uppväxt <3

Min blogg kommer typ mest handla om vad jag gör på dagarna, mina kompisar men mest tror jag nog att den kommer handla om DIF <3
Många förstår inte men jag kan förklara <3
Som liten har jag inte alltid varit Djurgårdare, när jag var liten så visste jag typ inte vad ett lag var? Om man säger så. Jag blev tvingad som barn att vara brynäsare. Men visste inget annat så hakade väll på där. Gick i min pappas spår kan man väll säga.
Sen kom min kusin och tog med mig på en Djurgårds match och det var som kärlek i första ögonkastet. Det var nog inte bara laget utan det var som en familj, en stor djurgårdsfamilj men supportrar som stöttade sitt lag. Efter det sa jag till pappa att jag lämnar mina grejer som tillhör dig och ditt lag så stöttar jag det laget som jag vill ! <3
Hoppas du blev nöjd ialf!<3
<3 DIF <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0